Personalizovaná Zwitsal detská darčeková sada - Bib s menom
- Dodacia adresa podľa vášho výberu
- V darčekovej krabičke + darčeková karta zdarma
- Garantovaná 100% kvalita
Špecifikácie darčeka
Produkty: plný šampón Zwitsal (200 ml) a sprchový gél (200 ml)
Vôňa: výrazná vôňa Zwitsal
Podprsenka: super mäkká bavlna
Rozmery podbradkov: +/- 35 x 24 cm
Zapínanie na brady: suchý zips
Tlač: žiarivá, čistá a plnofarebná
Prispôsobenie: s menom
Rozmery darčekovej krabičky: 23 x 23 x 27,4 cm
Naše podbradníky sú certifikované GOTS:
Certifikácia GOTS (Global Organic Textile Standard) ukazuje, že odev je vyrobený z organickej bavlny. Preto je odev extrémne udržateľný a šetrný k životnému prostrediu.
Pokyny na pranie:
Umyte pri teplote 40 ° C (pranie vaty)
Nie je vhodný na sušenie sušičky alebo chemické čistenie.
Otočte naruby na železo (pri nízkej teplote).
Luxusná darčeková sada Zwitsal s menom je ideálnym darčekom pre bábätko
Darčeková súprava Zwitsal pre bábätká obsahuje fľašu šampónu Zwitsal, sprchový gél a personalizovaný náprsník. Prispôsobenie personalizované bib je jednoduché. Jednoducho pridajte názov podľa svojho výberu do známeho loga Zwitsal. Potom vytlačíme váš dizajn na náprsník, perfektný obraz a plnú farbu. To bude pridané do dvoch fliaš, aby sa vytvorila luxusná darčeková krabička s elastickým zakončením Zwitsal. Na čo čakáš? Vytvorte svoj darčekový set Zwitsal!
Zwitsal darčeková súprava pre obchodné účely? Pre väčšie množstvá kontaktujte naše obchodné oddelenie.
Často kladené otázky
Prispôsobenie a objednanie
Čo je to personalizácia a ako to funguje na webovej stránke?Svoj darček môžete začať kliknutím na zelené tlačidlo „začať personalizovať“. V našom darčekovom editore môžete darček úplne prispôsobiť podľa svojich predstáv: pridať svoj vlastný obrázok a / alebo text. Ak chcete, môžete sa tiež rozhodnúť pre skvelý dizajn, aby bol váš darček skutočne jedinečný.
Je personalizácia zahrnutá v cene?
Cena uvedená na webovej stránke zahŕňa personalizáciu Vášho daru. Pekné a jasné!
Ako zistím, či má môj obrázok správnu kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojní. Preto je dôležité používať vysokokvalitné fotografie. Ak si nie ste istí kvalitou obrázka, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a priložte svoju fotografiu spolu s darčekom, ktorý máte záujem objednať. Oni potom môžu skontrolovať kvalitu za vás!
Aké formáty môžem odovzdať?
Nahrajete súbory JPG a PNG do nášho editora. Je to príliš technické alebo máte obrázok iného formátu, ktorý by ste chceli použiť? Obráťte sa na náš zákaznícky servis. Sú radi, že vám pomôžu, takže si môžete urobiť darček, ktorý chcete!
Čo ak nie je k dispozícii farba alebo možnosť?
Hľadáte konkrétny darček alebo darček v konkrétnej farbe, ale nie je uvedený na webovej stránke? Obráťte sa na náš zákaznícky servis; sú radi, že vám pomôžu!
Ako môžem pridať kartu k svojmu daru? / Čo presne je karta?
Kliknutím na kartu „Free card“ v našom nákupnom košíku môžete pridať darčekovú kartu do svojho darčeka. Na túto kartu môžete vložiť osobnú správu, takže príjemca bude presne vedieť, komu poďakovať za toto krásne prekvapenie.
Je môj darček zabalený?
V súčasnej dobe nemáme (zatiaľ) mať darčekové balenie služby zabaliť váš darček. Dary dodávame v slávnostnom balení. To znamená, že váš dar je pripravený na doručenie alebo že ho môžete priamo poslať príjemcovi.
Dodacia lehota, možnosti dodania a náklady na doručenie
Môžem si vybrať termín dodania?Nie je možné zvoliť konkrétny termín dodania.
Aká je dodacia lehota a kedy dostanem darček?
Dodacia lehota sa nachádza na stránke produktu. Môžete veriť, že náš dopravca dodá váš dar v tento deň.
Aké možnosti doručenia môžem vybrať?
Momentálne nie je možné zvoliť si možnosť doručenia. Dar, ktorý chcete objednať, je buď odoslaný ako balík alebo ako doručenie poštovej schránky. Chcete vedieť, na ktorú možnosť spadá vaša objednávka? Obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Platba
Ako môžem zaplatiť objednávku?Ponúkame tieto spôsoby platby: iDeal, Paypal, kreditná karta, faktúra cez Klarna alebo manuálny prevod. V prípade manuálneho prevodu platby, prosím, vezmite do úvahy dodatočný 3 dni na doručenie Vášho daru.
Dar dostal
Čo ak nie je dar úplne v súlade s mojimi záujmami?Je nám ľúto, že váš dar nie je podľa vašich predstáv. Obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý Vám rád pomôže nájsť vhodné riešenie.
Je faktúra odoslaná spolu s objednávkou?
S objednávkou nie je odoslaná žiadna faktúra. Faktúru dostanete vždy v potvrdzujúcom e-maile a vždy ju nájdete vo svojom účte MySurprise. To znamená, že môžete mať dar doručený priamo príjemcovi, čo z neho robí skutočné prekvapenie!
Obchodný darček?
Máte záujem o objednanie väčšieho počtu týchto darčekov? Prosím, kontaktujte nás a získajte okamžitú cenovú ponuku. Sme k dispozícii v pracovných dňoch od 8:30 - 17:00