Každý darček je personalizovaný fotkou alebo textom
Rýchle prevedenie!
Super rýchla preprava! Väčšina darčekov objednaných pred 16:00 je odoslaná v ten istý deň!
Doručené priamo na adresu príjemcu
Všetky darčeky s fotkou a textom. Naše výrobky sú jedinečné, práve preto, že si ich navrhol práve ty. Perfektné darčeky na všetky príležitosti, dokonca aj ako maličkosť, napr. keď chceš poďakovať alebo ti niekto chýba.
Každý darček je personalizovaný fotkou alebo textom
Urob dojem na svojich blízkych jedinečným darčekom, aj keď ho nemôžeš dať osobne. Poteš svoju rodinu, priateľov a známych osobným darčekom doručeným na tebou vybranú adresu alebo dokonca priamo do poštovej schránky bez nutnosti vyzdvihnutia.
Môžeme vám s niečím pomôcť?
Často kladené otázky
Zadanie objednávky
Je to tak. Z (pomerne nudných) technických dôvodov nemôžeme v náhľade niektorých darčekov, ako sú knihy a Toblerony, zobraziť vašu personalizáciu. Uisťujeme vás však, že vašu personalizáciu použijeme pri vytváraní darčeka! Po odoslaní objednávky dostanete potvrdzujúci e-mail, v ktorom uvidíte text, ktorý ste zadali. Ak si všimnete chybu, čo najskôr kontaktujte náš zákaznícky servis (telefonicky).
Áno, môžete! Pri objednávaní si môžete v druhom kroku nákupného košíka vybrať, či chcete darček doručiť priamo príjemcovi. Je to vždy bez faktúry a prípadne s vaším osobným textom na bezplatnej darčekovej karte.
V nákupnom košíku, hneď pod darčekom, nájdete tlačidlo, pomocou ktorého môžete darček odstrániť. Tlačidlo vyzerá ako odpadkový kôš.
Všetky darčeky môžete zoradiť do jednej objednávky. Po vložení prvého darčeka do nákupného košíka kliknite na tlačidlo "pokračovať v nákupe". Teraz môžete pridať ostatné darčeky a potom dokončiť objednávku.
Na jednu objednávku môžete zadať jednu dodaciu adresu. Chcete poslať darčeky na rôzne adresy? Potom zadajte každú objednávku samostatne.
Platba
Ak máte problémy s dokončením platby, odporúčame vám, aby ste sa najprv obrátili na svoju banku, ktorá vám často dokáže problém vysvetliť a/alebo vyriešiť.
Zolang je cadeau nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra het cadeau verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, telefonisch door te geven.
Naše číslo obchodnej komory je 22057264 a naše číslo DPH je NL.820845437B01.
Faktúra a všetky ďalšie potrebné informácie týkajúce sa Vášho darčeka Vám budú zaslané e-mailom. Darček bude odoslaný bez akýchkoľvek ďalších informácií, aby sa zabezpečilo, že osoba, ktorá dostane darček, neuvidí údaje o objednávke a platbe, iba úžasný darček! Chceli by ste im oznámiť kto ho poslal? Stačí len vyplniť darčekovú kartu v nákupnom košíku!
Bohužiaľ platbu za objednávku nie je možné vykonať po doručení objednávky.
Zľavy & darčekové poukážky
Zľavový kód môžete zadať v kroku 3 nákupného košíka pred výberom spôsobu platby. Zadajte svoj zľavový kód do poľa "Zľavový kód" a potom kliknite na šípku vedľa neho. Cena vašej objednávky sa potom automaticky upraví. Na jednu objednávku môžete použiť len jeden zľavový kód, čo je spravodlivé.
Buďte vždy prvý/á, kto vie o všetkých našich špeciálnych ponukách a zľavách prostredníctvom nášho letáku! Zaregistrujte sa tu: https://www.yoursurprise.sk/zlavovy-kod
Zľavový kód môžete zadať počas platby v nákupnom košíku. Zadajte svoj kód a kliknutím na šípku aktivujete kód, po ktorom bude zľava automaticky odpočítaná z celkovej sumy objednávky. Na jednu objednávku je možné uplatniť len jeden zľavový kód.
Darčekový poukaz YourSurprise je možné uplatniť pomocou nasledujúceho odkazu:
https://www.yoursurprise.sk/vykupit-giftvoucher.
V tomto kupóne nájdeš svoj osobný darčekový kód. Kód má 14 znakov. Kód Vášho poukazu môžete vypniť pod položkou „Váš darčekový kód". Potom stačí kliknúť na uplatnenie a suma bude pridaná do nákupného košíka. Teraz sa môžete rozhliadnuť po skvelom originálnom darčeku!
Ak pri objednávke nebol uplatnený zľavový kód a objednávka ešte nebola zaplatená, môžeš nás kontaktovať a my kód môžeme pridať k objednávke. Bola už objednávka zaplatená? V tomto prípade už žiaľ zľavový kód nemôžeme pridať.
Pri zadávaní zľavového kódu musíš presne zadať veľké a malé písmená. Ak zľava nebola aktivovaná, kód pravdepodobne nie je platný na vybraný produkt alebo už vypršala jeho platnosť. V prípade pochybností nás kontaktuj.
Stav objednávky
Hneď po dokončení objednávky začíname okamžite pracovať, aby sme dodržali rýchly termín dodania. Preto nie je možné k objednávke dodatočne čokoľvek pridávať.
Pri väčšine darčekov môžeme v náhľade zobraziť vašu personalizáciu. Pri niektorých darčekoch to, žiaľ, nie je technicky možné. Vo väčšine prípadov sa vám text zobrazí samostatne v potvrdzujúcom e-maile. Ak si nie ste náhľadom istí, kontaktujte náš zákaznícky servis.
Objednávku môžete zrušiť len vtedy, ak ešte nebola zaplatená. Objednávka už bola zaplatená, ale napriek tomu ju chcete zrušiť? Kontaktujte nás telefonicky čo najskôr. Uvidíme, čo pre vás môžeme urobiť.
Ak je vaša objednávka v stave "nespracovaná", môžete svoj návrh ešte upraviť. Zmenu môžete vykonať len telefonicky. Stav zistíte tak, že sa prihlásite do služby MySurprise a prejdete na svoje aktuálne objednávky. Ak je stav iný ako "nespracovaná", nie je už možné zmeniť váš dizajn.
Stav Vašej objednávky si môžete pozrieť prihlásením do MySurprise. Nižšie nájdete informácie o význame každého stavu objédnavky:
Čaká sa na platbu: ešte sme nedostali platbu za túto objednávku.
Vo výrobe: momentálne vytvárame Váš jedinečný darček.
Zrušené: Vaša objednávka bola zrušená, to znamená, že Váš darček nebude vyrobený a odoslaný.
Odoslané: sledujte poštu, Váš darček je na ceste k Vám!
Odoslanie a doručenie
Je nám ľúto, že sa vaša objednávka oneskorila. Dajte nám, prosím, vedieť číslo vašej objednávky, aby sme mohli začať vyšetrovanie s prepravcom/spoločnosťou a zistiť, čo sa stalo s vašou zásielkou a kedy ju očakávajú doručiť.
Ak je vaša zásielka zásielkou do poštovej schránky, bude to uvedené v e-maile s potvrdením o odoslaní.
Čas, v ktorom môže byť váš darček doručený, závisí od typu zásielky, ktorú ste si vybrali, od prepravcu, ktorého ste si vybrali, a od oblasti, do ktorej má byť doručená. Ak chcete skontrolovať, v akom čase bude vaša zásielka doručená, skontrolujte odkaz na sledovanie uvedený v e-maile s potvrdením o odoslaní alebo sa obráťte priamo na prepravcu, ak potrebujete ďalšie informácie.
Najprv skontrolujte, či bola vaša objednávka odoslaná. Ak bola odoslaná a nefunguje odkaz na sledovanie, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom.
Hneď po odoslaní daru dostanete potvrdzujúci e-mail. Stav objednávky si môžete skontrolovať aj vo svojom účte MySurprise.
Mysurprise
Je veľká škoda, že chcete vymazať svoje konto MySurprise. Mohli by ste nám dať vedieť e-mailom? Potom okamžite začneme pracovať na vašej žiadosti. Ak by ste si to niekedy rozmysleli, ste samozrejme vždy vítaní späť!
Škoda, že si už neželáte dostávať naše e-maily. Pošlite, prosím, nášmu oddeleniu služieb zákazníkom e-mail, aby sme vás mohli odstrániť z nášho zoznamu adresátov. Ak si to niekedy rozmyslíte, môžete sa znova zaregistrovať!
Nové heslo si môžete vytvoriť kliknutím na tlačidlo "Zabudnuté heslo" na stránke MySurprise. Zadajte svoju e-mailovú adresu a dostanete odkaz, pomocou ktorého môžete obnoviť svoje heslo.
Zmeny uložených informácií je možné vykonať kedykoľvek. Najprv sa budete musieť prihlásiť. Po vykonaní zmien budete požiadaný/á o ich kontrolu a potvrdenie. Akonáhle budú zmeny potvrdené, automaticky sa použijú pri dalších objednávkach.
MySurprise je služba osobného účtu od YourSurprise. Účet si môžeš vytvoriť registráciou cez MySurprise. Do niekoľkých minút potom dostaneš e-mail s potvrdením e-mailovej adresy. Po dokončení sa môžeš jednoducho prihlásiť na účet MySurprise pomocou vytvoreného hesla. Pomocou tohto účtu môžeš sledovať svoje objednávky 24 hodín denne a aktualizovať svoje údaje. Všetky údaje sú dôverne uložené na zabezpečenom serveri YourSurprise. YourSurprise je v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov (GDPR). Tiež je možné sa zaregistrovať a prihlásiť cez Google.
Služby a kontakt
Sme veľmi radi, že ste naším zákazníkom, a chceme, aby ste vedeli, že vaše osobné údaje sú u nás v bezpečí. Pri zaobchádzaní s týmito citlivými informáciami postupujeme veľmi opatrne. Všetky informácie, ktoré nám poskytnete, sú uložené v našej zabezpečenej databáze pomocou bezpečného pripojenia SSL. To znamená, že k informáciám má prístup len niekoľko dôverníkov. To znamená, že informácie môžu vidieť len tí, ktorí ich potrebujú vidieť. Sľubujeme, že vaše informácie budeme používať len v rámci našej spoločnosti a nikdy ich nebudeme poskytovať tretím stranám na komerčné alebo iné účely.
Vaše fotografie považujeme za osobné údaje, čo znamená, že s nimi zaobchádzame ako s vlastnými. Vaše fotografie používame výlučne na vytvorenie darčeka a nikdy ich neposkytujeme tretím stranám.
Vaše fotografie ukladáme, aby sme ich mohli použiť na vytvorenie vášho darčeka. Fotografie uchovávame maximálne 24 mesiacov od dátumu odoslania vašej objednávky. Robíme to preto, aby sme pre vás mohli darček v prípade problému alebo v prípade, že si želáte objednávku prerobiť. Ak nahráte fotografiu, ale nezadáte objednávku, vaša fotografia sa uchováva maximálne 30 dní. Ak si želáte, aby boli vaše fotografie odstránené skôr, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom, aby sme to pre vás mohli zariadiť.
Ak ste od prepravcu dostali správu, že sa vaša zásielka vracia odosielateľovi, alebo ste to videli v prepojení na sledovanie zásielky, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom, aby sme vám pomohli čo najskôr dostať vašu objednávku.
Ó, bože, aká škoda, že váš darček bol poškodený počas prepravy k vám. Kontaktujte, prosím, naše oddelenie služieb zákazníkom, aby sme mohli zistiť, čo sa stalo, a ponúknuť vhodné riešenie. Ak nás kontaktujete prostredníctvom e-mailu, môže byť užitočné pridať fotografiu poškodenia a číslo vašej objednávky.
Škoda, že vaša objednávka prišla neúplná. Veľké objednávky často rozdeľujeme na niekoľko zásielok; ak je to tak, v e-maile s potvrdením o odoslaní sa zobrazí niekoľko odkazov na sledovanie zásielky. Vďaka tomu si môžete skontrolovať, kde sa jednotlivé časti vašej objednávky nachádzajú. Ak bola vaša objednávka odoslaná v jednej zásielke a zistíte, že vám niečo chýba, kontaktujte naše oddelenie služieb zákazníkom.
ZáKAZNíCKY SERVIS
Pošlite nám správu
Náš zákaznícky servis je k dispozícii: Pondelok - Piatok: 8:30 - 22:00
Sobota - Nedeľa: 8:30 - 17:00 Po Anglicky