Personalizované víno - Oude Kaap Rosé
Oude Kaap Rosé
- Váš dizajn v farebnej tlači v kvalite HD fotografií
- Najkrajšie vzory na kvalitnej sololitu
- Luxusný hrudník z borovicového dreva s posuvným vekom a vložkou
- Vrátane plnej fľaše najlepších vín
Špecifikácie darčeka
O tomto víne:
Vína Oude Kaap nájdu svoj pôvod v krásnom údolí Franschhoek, kde od roku 1693 zohrávali strmé Drakesteinské hory dôležitú úlohu pri výrobe kvalitných vín. Určovanie, vytrvalosť, vášeň a inovácia tiež formovali vinárstvo na panstve a toto dedičstvo naďalej rešpektuje nová generácia vinárov.
Pri výrobe vín Oude Kaap používajú vinári len tie najlepšie ovocie z regiónu, pretože podstatou dobrého vína je ovocie. Aby sme určili, ktoré manžety by mali byť vybrané pre vína Oude Kaap, vinári z tejto oblasti udržiavajú intenzívny kontakt s pestovateľmi a využívajú veľmi prísny výberový proces.
Víno je vyrobené z tmavého hrozna Pinotage. Bledoružová farba sa získava tak, že sa šťava ponechá v kontakte s hroznovými šupkami len na krátku dobu, takže tieto šťavy dávajú kožu len určitému množstvu farby. Je to pomerne suché ružové, ale stále má živú chuť. Chuť s vlastnosťami jahôd a malín je stále veľmi prítomná v hladkom prevedení.
Dajte lahodnú fľašu Oude Kaap Rosé víno v individuálnom prípade ako darček!
Urob si svoj darček extra špeciálny a navrhnite si svoj vlastný luxusný drevený obal s vaším menom alebo textom. Máme veľký výber vín. Určite nájdete lahodnú fľašu vína pre každého šťastného príjemcu. Voľba, ktorá sa hodí ku každému vkusu!
Často kladené otázky
Prispôsobenie a objednanie
Čo je to personalizácia a ako to funguje na webovej stránke?Svoj darček môžete začať kliknutím na zelené tlačidlo „začať personalizovať“. V našom darčekovom editore môžete darček úplne prispôsobiť podľa svojich predstáv: pridať svoj vlastný obrázok a / alebo text. Ak chcete, môžete sa tiež rozhodnúť pre skvelý dizajn, aby bol váš darček skutočne jedinečný.
Je personalizácia zahrnutá v cene?
Cena uvedená na webovej stránke zahŕňa personalizáciu Vášho daru. Pekné a jasné!
Ako zistím, či má môj obrázok správnu kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojní. Preto je dôležité používať vysokokvalitné fotografie. Ak si nie ste istí kvalitou obrázka, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a priložte svoju fotografiu spolu s darčekom, ktorý máte záujem objednať. Oni potom môžu skontrolovať kvalitu za vás!
Aké formáty môžem odovzdať?
Nahrajete súbory JPG a PNG do nášho editora. Je to príliš technické alebo máte obrázok iného formátu, ktorý by ste chceli použiť? Obráťte sa na náš zákaznícky servis. Sú radi, že vám pomôžu, takže si môžete urobiť darček, ktorý chcete!
Čo ak nie je k dispozícii farba alebo možnosť?
Hľadáte konkrétny darček alebo darček v konkrétnej farbe, ale nie je uvedený na webovej stránke? Obráťte sa na náš zákaznícky servis; sú radi, že vám pomôžu!
Ako môžem pridať kartu k svojmu daru? / Čo presne je karta?
Kliknutím na kartu „Free card“ v našom nákupnom košíku môžete pridať darčekovú kartu do svojho darčeka. Na túto kartu môžete vložiť osobnú správu, takže príjemca bude presne vedieť, komu poďakovať za toto krásne prekvapenie.
Je môj darček zabalený?
V súčasnej dobe nemáme (zatiaľ) mať darčekové balenie služby zabaliť váš darček. Dary dodávame v slávnostnom balení. To znamená, že váš dar je pripravený na doručenie alebo že ho môžete priamo poslať príjemcovi.
Dodacia lehota, možnosti dodania a náklady na doručenie
Môžem si vybrať termín dodania?Nie je možné zvoliť konkrétny termín dodania.
Aká je dodacia lehota a kedy dostanem darček?
Dodacia lehota sa nachádza na stránke produktu. Môžete veriť, že náš dopravca dodá váš dar v tento deň.
Aké možnosti doručenia môžem vybrať?
Momentálne nie je možné zvoliť si možnosť doručenia. Dar, ktorý chcete objednať, je buď odoslaný ako balík alebo ako doručenie poštovej schránky. Chcete vedieť, na ktorú možnosť spadá vaša objednávka? Obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Platba
Ako môžem zaplatiť objednávku?Ponúkame tieto spôsoby platby: iDeal, Paypal, kreditná karta, faktúra cez Klarna alebo manuálny prevod. V prípade manuálneho prevodu platby, prosím, vezmite do úvahy dodatočný 3 dni na doručenie Vášho daru.
Dar dostal
Čo ak nie je dar úplne v súlade s mojimi záujmami?Je nám ľúto, že váš dar nie je podľa vašich predstáv. Obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý Vám rád pomôže nájsť vhodné riešenie.
Je faktúra odoslaná spolu s objednávkou?
S objednávkou nie je odoslaná žiadna faktúra. Faktúru dostanete vždy v potvrdzujúcom e-maile a vždy ju nájdete vo svojom účte MySurprise. To znamená, že môžete mať dar doručený priamo príjemcovi, čo z neho robí skutočné prekvapenie!
Obchodný darček?
Máte záujem o objednanie väčšieho počtu týchto darčekov? Prosím, kontaktujte nás a získajte okamžitú cenovú ponuku. Sme k dispozícii v pracovných dňoch od 8:30 - 17:00