Personalizovaný Piper Heidsieck Brut - 375 ml
Darčeková súprava šampanského s pohármi - Gravírované viečko - Piper Heidsieck Brut (375 ml)
- Váš dizajn v laserovom gravírovaní ostrý ako britva
- Najchutnejšie šampanské vybrané pre vás
- V luxusnom drevenom puzdre s posuvným vekom a intarziou
Špecifikácie darčeka
Personalizácia: s menom alebo textom
Umiestnenie personalizácie: na drevenom veku kufríka
Spôsob personalizácie: vysokokvalitné laserové gravírovanie
Rozmery puzdra: Rozmery: 36,5 x 12 x 11 cm
Rozmery veka: 35,6 x 10,5 x 0,3 cm
Drevo má certifikát FSC
Viac informácií o šampanskom:
Značka: Šampanské: Piper Heidsieck Brut
Typ: suché, šumivé
Zloženie: víno, víno, víno, víno, víno, víno, víno, víno, víno, víno, víno: Obsah: 375 ml
Krajina pôvodu: krajina pôvodu: Francúzsko
Hrozno: francúzske hrozno: Rulandské modré, Chardonnay, Pinot Meunier
Ovocné šampanské s tónmi zrelých jabĺk a hrušiek. Šťavnatý a otvorený charakter. Dobre sa kombinuje s pošírovanými rybami a ustricami.
Na zdravie! Oslavujte s luxusnou darčekovou súpravou šampanského s vygravírovaným viečkom
Krásny, luxusný kufrík je vyrobený z dreva s certifikátom FSC, ktorý zaručuje trvalo udržateľné a zodpovedné lesné hospodárstvo. Obsahuje fľašu lahodného šampanského a dva štýlové poháre na šampanské. Vytvorenie vlastného gravírovaného dreveného kufríka je jednoduché. Stačí v editore pridať meno alebo text podľa vlastného výberu. Váš návrh potom s veľkou starostlivosťou a presnosťou vygravírujeme do dreveného veka kufríka. Vytvorte si teraz svoju personalizovanú darčekovú súpravu na šampanské!
Ak máte záujem o veľkú objednávku, kontaktujte naše oddelenie B2B, kde vám poskytneme ďalšie informácie.
Často kladené otázky
Prispôsobenie a objednanie
Čo je to personalizácia a ako to funguje na webovej stránke?Svoj darček môžete začať kliknutím na zelené tlačidlo „začať personalizovať“. V našom darčekovom editore môžete darček úplne prispôsobiť podľa svojich predstáv: pridať svoj vlastný obrázok a / alebo text. Ak chcete, môžete sa tiež rozhodnúť pre skvelý dizajn, aby bol váš darček skutočne jedinečný.
Je personalizácia zahrnutá v cene?
Cena uvedená na webovej stránke zahŕňa personalizáciu Vášho daru. Pekné a jasné!
Ako zistím, či má môj obrázok správnu kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojní. Preto je dôležité používať vysokokvalitné fotografie. Ak si nie ste istí kvalitou obrázka, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a priložte svoju fotografiu spolu s darčekom, ktorý máte záujem objednať. Oni potom môžu skontrolovať kvalitu za vás!
Aké formáty môžem odovzdať?
Nahrajete súbory JPG a PNG do nášho editora. Je to príliš technické alebo máte obrázok iného formátu, ktorý by ste chceli použiť? Obráťte sa na náš zákaznícky servis. Sú radi, že vám pomôžu, takže si môžete urobiť darček, ktorý chcete!
Čo ak nie je k dispozícii farba alebo možnosť?
Hľadáte konkrétny darček alebo darček v konkrétnej farbe, ale nie je uvedený na webovej stránke? Obráťte sa na náš zákaznícky servis; sú radi, že vám pomôžu!
Ako môžem pridať kartu k svojmu daru? / Čo presne je karta?
Kliknutím na kartu „Free card“ v našom nákupnom košíku môžete pridať darčekovú kartu do svojho darčeka. Na túto kartu môžete vložiť osobnú správu, takže príjemca bude presne vedieť, komu poďakovať za toto krásne prekvapenie.
Je môj darček zabalený?
V súčasnej dobe nemáme (zatiaľ) mať darčekové balenie služby zabaliť váš darček. Dary dodávame v slávnostnom balení. To znamená, že váš dar je pripravený na doručenie alebo že ho môžete priamo poslať príjemcovi.
Dodacia lehota, možnosti dodania a náklady na doručenie
Môžem si vybrať termín dodania?Nie je možné zvoliť konkrétny termín dodania.
Aká je dodacia lehota a kedy dostanem darček?
Dodacia lehota sa nachádza na stránke produktu. Môžete veriť, že náš dopravca dodá váš dar v tento deň.
Aké možnosti doručenia môžem vybrať?
Momentálne nie je možné zvoliť si možnosť doručenia. Dar, ktorý chcete objednať, je buď odoslaný ako balík alebo ako doručenie poštovej schránky. Chcete vedieť, na ktorú možnosť spadá vaša objednávka? Obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Platba
Ako môžem zaplatiť objednávku?Ponúkame tieto spôsoby platby: iDeal, Paypal, kreditná karta, faktúra cez Klarna alebo manuálny prevod. V prípade manuálneho prevodu platby, prosím, vezmite do úvahy dodatočný 3 dni na doručenie Vášho daru.
Dar dostal
Čo ak nie je dar úplne v súlade s mojimi záujmami?Je nám ľúto, že váš dar nie je podľa vašich predstáv. Obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý Vám rád pomôže nájsť vhodné riešenie.
Je faktúra odoslaná spolu s objednávkou?
S objednávkou nie je odoslaná žiadna faktúra. Faktúru dostanete vždy v potvrdzujúcom e-maile a vždy ju nájdete vo svojom účte MySurprise. To znamená, že môžete mať dar doručený priamo príjemcovi, čo z neho robí skutočné prekvapenie!
Obchodný darček?
Máte záujem o objednanie väčšieho počtu týchto darčekov? Prosím, kontaktujte nás a získajte okamžitú cenovú ponuku. Sme k dispozícii v pracovných dňoch od 8:30 - 17:00