Genever v potlačenej krabici - mladý Zuidam
Genever v potlačenej krabici - mladý Zuidam
- Váš dizajn v farebnej tlači v kvalite HD fotografií
- Krásne vzory na kvalitnej sololite
- Vrátane plnej veľkosti fľaše najlepších nápojov
- Luxusný hrudník z borovicového dreva s posuvným vekom a vložkou
Špecifikácie darčeka
Personalizácia: s fotkou, menom alebo textom
Miesto personalizácie: na veku drevenej krabice
Potlač: vysokokvalitná potlač
Rozmery krabice: 42,2 x 13,6 x 13,6 cm
Rozmery veka: 41,7 x 12,3 x 0,4 cm
Drevo krabice má značku udržateľnej kvality FSC
Viac informácií o nápoji:
Meno: Zuidam mladý genever
Obsah: 1000 ml
Krajina pôvodu: Holandsko
Percento alkoholu: 35%
Typ koňaku: Zuidam je veľmi mierny mladý genever. S jedinečným sladovým vínom, destilované z tajnej rodinnej receptúry.
liehoviny, nápoje, nápoje, fľaše, škatule, darčeky, alkohol, jenever, gin, genever
Luxusná darčeková krabica je vyrobená z udržateľného dreva so značkou kvality FSC. Týmto spôsobom môžeš prispieť k udržateľnému a zodpovednému hospodáreniu v lesoch. Krabica obsahuje fľašu ginu - Zuidam Genever. Navrhnúť si svoju vlastnú potlačenú drevenú krabicu je naozaj jednoduché. K jednému z krásnych vzorov stačí pridať svoju fotku, meno alebo text podľa vlastného výberu. Tvoj dizajn potom s láskou a precíznosťou vytlačíme na drevené veko. Vytvor si už teraz svoju personalizovanú krabicu na víno!
Personalizácia s logom? V prípade väčšieho množstva kontaktuj naše obchodné oddelenie.
Často kladené otázky
Prispôsobenie a objednanie
Čo je to personalizácia a ako to funguje na webovej stránke?Svoj darček môžete začať kliknutím na zelené tlačidlo „začať personalizovať“. V našom darčekovom editore môžete darček úplne prispôsobiť podľa svojich predstáv: pridať svoj vlastný obrázok a / alebo text. Ak chcete, môžete sa tiež rozhodnúť pre skvelý dizajn, aby bol váš darček skutočne jedinečný.
Je personalizácia zahrnutá v cene?
Cena uvedená na webovej stránke zahŕňa personalizáciu Vášho daru. Pekné a jasné!
Ako zistím, či má môj obrázok správnu kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojní. Preto je dôležité používať vysokokvalitné fotografie. Ak si nie ste istí kvalitou obrázka, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a priložte svoju fotografiu spolu s darčekom, ktorý máte záujem objednať. Oni potom môžu skontrolovať kvalitu za vás!
Aké formáty môžem odovzdať?
Nahrajete súbory JPG a PNG do nášho editora. Je to príliš technické alebo máte obrázok iného formátu, ktorý by ste chceli použiť? Obráťte sa na náš zákaznícky servis. Sú radi, že vám pomôžu, takže si môžete urobiť darček, ktorý chcete!
Čo ak nie je k dispozícii farba alebo možnosť?
Hľadáte konkrétny darček alebo darček v konkrétnej farbe, ale nie je uvedený na webovej stránke? Obráťte sa na náš zákaznícky servis; sú radi, že vám pomôžu!
Ako môžem pridať kartu k svojmu daru? / Čo presne je karta?
Kliknutím na kartu „Free card“ v našom nákupnom košíku môžete pridať darčekovú kartu do svojho darčeka. Na túto kartu môžete vložiť osobnú správu, takže príjemca bude presne vedieť, komu poďakovať za toto krásne prekvapenie.
Je môj darček zabalený?
V súčasnej dobe nemáme (zatiaľ) mať darčekové balenie služby zabaliť váš darček. Dary dodávame v slávnostnom balení. To znamená, že váš dar je pripravený na doručenie alebo že ho môžete priamo poslať príjemcovi.
Dodacia lehota, možnosti dodania a náklady na doručenie
Môžem si vybrať termín dodania?Nie je možné zvoliť konkrétny termín dodania.
Aká je dodacia lehota a kedy dostanem darček?
Dodacia lehota sa nachádza na stránke produktu. Môžete veriť, že náš dopravca dodá váš dar v tento deň.
Aké možnosti doručenia môžem vybrať?
Momentálne nie je možné zvoliť si možnosť doručenia. Dar, ktorý chcete objednať, je buď odoslaný ako balík alebo ako doručenie poštovej schránky. Chcete vedieť, na ktorú možnosť spadá vaša objednávka? Obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Platba
Ako môžem zaplatiť objednávku?Ponúkame tieto spôsoby platby: iDeal, Paypal, kreditná karta, faktúra cez Klarna alebo manuálny prevod. V prípade manuálneho prevodu platby, prosím, vezmite do úvahy dodatočný 3 dni na doručenie Vášho daru.
Dar dostal
Čo ak nie je dar úplne v súlade s mojimi záujmami?Je nám ľúto, že váš dar nie je podľa vašich predstáv. Obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý Vám rád pomôže nájsť vhodné riešenie.
Je faktúra odoslaná spolu s objednávkou?
S objednávkou nie je odoslaná žiadna faktúra. Faktúru dostanete vždy v potvrdzujúcom e-maile a vždy ju nájdete vo svojom účte MySurprise. To znamená, že môžete mať dar doručený priamo príjemcovi, čo z neho robí skutočné prekvapenie!
Obchodný darček?
Máte záujem o objednanie väčšieho počtu týchto darčekov? Prosím, kontaktujte nás a získajte okamžitú cenovú ponuku. Sme k dispozícii v pracovných dňoch od 8:30 - 17:00