Bambusový šalátový príbor s menom
- Vysokokvalitné laserové gravírovanie
- Možnosť individuálneho prispôsobenia
- Vyrobené z udržateľného bambusu
Špecifikácie darčeka
Materiál: bambus
Rozmery príboru: 30 x 8 x 2 cm
Prispôsobenie: gravírovanie textu
Farba gravírovania: drevo
Extra:
- príbor je možné prispôsobiť samostatne
- nie je vhodný do umývačky riadu!
- bambus je prírodný produkt, takže váš darček sa môže mierne líšiť od ukážkové foto.
Z technických dôvodov bohužiaľ nie je možné spracovať cyriliku, turečtinu alebo špeciálne znaky.
Prekvapte svojich blízkych bambusovým príborom na šalát s vygravírovaným menom a/alebo textom podľa vlastného výberu!
Či už chcete prekvapiť svadobný pár v ich svadobný deň, zablahoželať kamarátke k novému bývaniu alebo potešiť svojich rodičov osobným darčekom k ich výročiu, gravírovaný bambusový šalátový príbor je vždy hitom. Je nielen udržateľný a ekologický vďaka použitiu bambusu, ale má aj špeciálne drevené gravírovanie. Vďaka tomu je darček ešte jedinečnejší a dodáva mu prirodzený a autentický vzhľad.
Čo robí tento bambusový šalátový príbor s názvom ešte výnimočnejším, je to, že príbor je možné individuálne prispôsobiť. To znamená, že si môžete nechať vygravírovať nielen mená, ale napríklad aj peknú krátku správu alebo špeciálny dátum. Rytina textu je vyhotovená v krásnej farbe dreva, ktorá dokonale ladí s bambusovým materiálom. Bambus je prírodný a udržateľný materiál, ktorý si vyžaduje minimálnu údržbu. Je pevnejší ako drevo a menej škodlivý pre životné prostredie. Prispôsobenie vášho príboru na bambusový šalát je jednoduché! Zadajte požadované meno a/alebo text v našom online editore. Zabezpečíme starostlivé gravírovanie a darček zašleme na Vami zvolenú adresu. Na čo ešte čakáte?
Často kladené otázky
Prispôsobenie a objednanie
Čo je to personalizácia a ako to funguje na webovej stránke?Svoj darček môžete začať kliknutím na zelené tlačidlo „začať personalizovať“. V našom darčekovom editore môžete darček úplne prispôsobiť podľa svojich predstáv: pridať svoj vlastný obrázok a / alebo text. Ak chcete, môžete sa tiež rozhodnúť pre skvelý dizajn, aby bol váš darček skutočne jedinečný.
Je personalizácia zahrnutá v cene?
Cena uvedená na webovej stránke zahŕňa personalizáciu Vášho daru. Pekné a jasné!
Ako zistím, či má môj obrázok správnu kvalitu?
Chceme sa uistiť, že ste so svojím darčekom úplne spokojní. Preto je dôležité používať vysokokvalitné fotografie. Ak si nie ste istí kvalitou obrázka, kontaktujte náš tím služieb zákazníkom a priložte svoju fotografiu spolu s darčekom, ktorý máte záujem objednať. Oni potom môžu skontrolovať kvalitu za vás!
Aké formáty môžem odovzdať?
Nahrajete súbory JPG a PNG do nášho editora. Je to príliš technické alebo máte obrázok iného formátu, ktorý by ste chceli použiť? Obráťte sa na náš zákaznícky servis. Sú radi, že vám pomôžu, takže si môžete urobiť darček, ktorý chcete!
Čo ak nie je k dispozícii farba alebo možnosť?
Hľadáte konkrétny darček alebo darček v konkrétnej farbe, ale nie je uvedený na webovej stránke? Obráťte sa na náš zákaznícky servis; sú radi, že vám pomôžu!
Ako môžem pridať kartu k svojmu daru? / Čo presne je karta?
Kliknutím na kartu „Free card“ v našom nákupnom košíku môžete pridať darčekovú kartu do svojho darčeka. Na túto kartu môžete vložiť osobnú správu, takže príjemca bude presne vedieť, komu poďakovať za toto krásne prekvapenie.
Je môj darček zabalený?
V súčasnej dobe nemáme (zatiaľ) mať darčekové balenie služby zabaliť váš darček. Dary dodávame v slávnostnom balení. To znamená, že váš dar je pripravený na doručenie alebo že ho môžete priamo poslať príjemcovi.
Dodacia lehota, možnosti dodania a náklady na doručenie
Môžem si vybrať termín dodania?Nie je možné zvoliť konkrétny termín dodania.
Aká je dodacia lehota a kedy dostanem darček?
Dodacia lehota sa nachádza na stránke produktu. Môžete veriť, že náš dopravca dodá váš dar v tento deň.
Aké možnosti doručenia môžem vybrať?
Momentálne nie je možné zvoliť si možnosť doručenia. Dar, ktorý chcete objednať, je buď odoslaný ako balík alebo ako doručenie poštovej schránky. Chcete vedieť, na ktorú možnosť spadá vaša objednávka? Obráťte sa na náš zákaznícky servis.
Platba
Ako môžem zaplatiť objednávku?Ponúkame tieto spôsoby platby: iDeal, Paypal, kreditná karta, faktúra cez Klarna alebo manuálny prevod. V prípade manuálneho prevodu platby, prosím, vezmite do úvahy dodatočný 3 dni na doručenie Vášho daru.
Dar dostal
Čo ak nie je dar úplne v súlade s mojimi záujmami?Je nám ľúto, že váš dar nie je podľa vašich predstáv. Obráťte sa na náš zákaznícky servis, ktorý Vám rád pomôže nájsť vhodné riešenie.
Je faktúra odoslaná spolu s objednávkou?
S objednávkou nie je odoslaná žiadna faktúra. Faktúru dostanete vždy v potvrdzujúcom e-maile a vždy ju nájdete vo svojom účte MySurprise. To znamená, že môžete mať dar doručený priamo príjemcovi, čo z neho robí skutočné prekvapenie!
Obchodný darček?
Máte záujem o objednanie väčšieho počtu týchto darčekov? Prosím, kontaktujte nás a získajte okamžitú cenovú ponuku. Sme k dispozícii v pracovných dňoch od 8:30 - 17:00